Gadżety reklamowe bez logo firmy – czy warto w nie inwestować?
Wybór idealnych, niestandardowych, produktów do promowania Twojej marki może być bardzo dużym wyzwaniem, gdy zdasz sobie sprawę z ogromu dostępnych produktów promocyjnych. Najlepszym sposobem na wybór akcesoriów promocyjnych dla firmy jest sprawdzenie, które produkty konsumenci przechowują i często używają. W skrócie – które przydają się każdego dnia.
Dlaczego warto inwestować w upominki reklamowe
Gadżety reklamowe mają pozytywny wpływ na realizowaną w firmie strategię marketingową. Jak to możliwe, że tak proste przedmioty opatrzone bądź nie, nazwą Twojej marki mogą pomóc zwiększyć sprzedaż i wywrzeć trwałe wrażenie na przyszłych konsumentach, czyli potencjalnych klientach?
Prawda jest taka, że przedmioty promocyjne mają większą moc w ulepszaniu strategii marketingowej, niż myślisz. Sprawdź najlepsze sposoby promocji marki i dowiedz się jakie produkty promocyjne wpływają na poprawę strategii marketingowej. Gadżety reklamowe i artykuły reklamowe robią wrażenie.
Większość osób lubi darmowe, przydatne przedmioty. Gadżety reklamowe z logo firmy, to idealne upominki reklamowe poszerzające zasięg oddziaływania firmy i zwiększające możliwości współpracy. Siła reklamowa artykułów promocyjnych nie ogranicza się tylko do klientów, którzy je otrzymują.
Za każdym razem, gdy konsument korzysta z produktu promocyjnego, jest to równoznaczne z ekspozycją reklamy przedsiębiorstwa. Biorąc pod uwagę fakt, że większość osób obdarowywanych upominkami przechowuje artykuły promocyjne dłużej niż rok, oznacza to dużo powtarzających się ekspozycji reklamowych za jakie nie musimy płacić.
Czy gadżety reklamowe z logo firmy są lepsze od tych bez?
Wybierając gadżety reklamowe, warto zwrócić uwagę na możliwość umieszczenia elementów graficznych. Chociaż doświadczenie pokazuje, że akcesoria reklamowe bez logo, czyli bez identyfikacji wizualnej również sprawdzają się nieźle jeśli chodzi o budowanie relacji z klientami oraz wizerunku firmy. O tym jak wybierać gadżety reklamowe przeczytasz na: https://www.egospodarka.pl/160253,Badz-kreatywny-czyli-o-tym-jak-wybierac-gadzety-firmowe,1,117,1.html.
Wykazano, że stosowanie artykułów promocyjnych zwiększa sprzedaż. Po otrzymaniu produktu promocyjnego ponad połowa respondentów ankiety przeprowadzonej przez agencję badawczą zaczęła współpracować z reklamodawcą. Zasadniczo używanie przedmiotów promocyjnych inspiruje konsumentów do kontaktu z firmą. Jest bardzo prawdopodobne, że klienci przyjdą do twojej firmy w celach biznesowych niż do firmy, która nie korzysta z produktów promocyjnych.
Największą zaletą, jaką dostrzegają klienci, jest użyteczność artykułów promocyjnych, które wręczone zostały przez firmę. W skrócie: im bardziej praktyczny gadżet, tym lepiej.