Jak bezpiecznie kupić okulary przez internet?
Zanim zdecydujesz się na zakup okularów, chcesz mieć pewność, że słusznie dokonałeś wyboru modelu. Internet, podobnie jak w przypadku innych produktów, oferuje wyjątkowo korzystne ceny okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych, także tych z górnej półki, ale czy gwarantuje bezpieczne zakupy? Odpowiedzią wychodzącą naprzeciw konsumentom ma być nowa usługa Domowej Przymierzalni.
Domowa Przymierzalnia to funkcjonalność, która ma zachęcić klientów do zakupu okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych przez internet.
– To całkowicie darmowa usługa, która pozwala zamówić cztery wybrane pary okularów do domu, mierzyć je przez 10 dni, a później zdecydować, czy i które chcemy kupić – mówi Mateusz Matula ze sklepu internetowego Kodano.pl – Kiedy klienci mają możliwość fizycznego przymierzenia oprawek przed zakupem, składają kilkudziesięciokrotnie więcej zamówień niż ci, którzy nie korzystają z Domowej Przymierzalni.
Klienci chętnie korzystają z możliwości wybrania okularów bez presji czasu, w domowym zaciszu, gdzie mogą zasięgnąć opinii bliskich. Do domu chętnie zamawiane są zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i oprawki korekcyjne. Co ważne, możemy zrealizować receptę – wystarczy odesłać ją razem z Domową Przymierzalnią, a sklep, który posiada własną szlifiernię, zrealizuje zamówienie w ciągu 1-2 dni roboczych.
Samo zamówienie przymierzalni jest proste, a kurier nie tylko dostarczy przesyłkę pod wskazany adres w specjalnie zabezpieczonym pudełku, ale również ją od nas odbierze. Zamówienie Domowej Przymierzalni nie wymaga dodatkowego nakładu czasu i nie generuje kosztów.
Okulary są coraz popularniejszym produktem kupowanym przez internet. W ostatnim czasie kilkakrotnie wzrosła ilość osób zamawiających w e-sklepach modele korekcyjne i przeciwsłoneczne. W sieci okulary korekcyjne produkowane zgodnie z receptą pacjenta można zakupić już od 50 zł. Dzięki temu klienci mogą sobie pozwolić na nabycie nawet kilku par. Markowe oprawki np. Ray-Ban czy Versace to wydatek od 299 zł w górę.
W Polsce branża optyczna e-commerce dopiero raczkuje. Jeżeli jednak będzie rozwijać się w dotychczasowym tempie, ma szansę bardzo szybko dogonić takie rynki jak niemiecki czy amerykański, gdzie usługa „try at home” na dobre wpisała się już w zwyczaje zakupowe e-konsumenta.